Sunday, January 2, 2011

tahun baru kisah baru xD

hmmm,, terdetik nak blogging lepas aku tahu banyak perkara..
tahun baru kisah baru cinta baru
[cantekk tak ayat tuh? ayat neh khas utuk yang baru merasai kebahagiaan ! harap korang brbhgia buat selama lamanya..psstt,, sape makan cili dialah yang ase pedasnye..]
seingat aku,, sebelum exam,, ade satu perjanjian di antara diorang,, dimana diorang akan berjanji bahawa diorang tak akan jatuh atau terjatuh atau sengaja menjatuhkan cinta mereka kepada kaum Adam..
sebab sekiranye diorang melanggari perjanjian itu,, diorang akan kena beli satu helai baju kepada setiap ahli yang laen..
kirenye terpaksa keluar banyak duit..
tapi aku tak libatkan diri sebab aku tau aku bukan macam mereka..
single and bingle !
sehari suntuk aku dengan diorang neh,,hmm aku ase tak adil langsung perjanjian tuh !
nak tau kenapa?
sebab tengah dalam keadaan berjanji tuh,, ade yang bermsg msg ..
senyum sorang sorang.,macam orang sewel !
tak kapel tetapi teman tapi mesra..
 panggil cayang,,bucukk,,wangi,, ape ape la..
hish ! tu la..
buat perjanjian tak pandai !
bile bile nak buat perjanjian ,,kena ade syarat..
letak la syarat yang berat berat sikit..
baru terseksa !
* mood suka =D

kadang kadang terfikir la jugak,,
perjanjian yang diorang buat macam nak perli aku !
hmm,,kadang kadang ase panas jugak tapi simpan je dalam hati..
tapi aku tak kesah !
biar je diorang !


perjanjian neh end bila exam da abis !
hmm,, lepas tu..
muke masing masing heppy macam baru menang loteri !

dan seingat aku la,, mase dalam perjanjian tu,,
masing masing cakap besar..
tak nak kapel la lepas exam,..
tak de calon la..
tak nak
macam nie la..
macam tu la..

last last..
orang yang cakap besar tu jugak la yang akhirnye terjatuh CINTA

kepada korang korang sume !
bila bila jangan cakap besar !
takut nanti kena diri sendiri,,baru padan muke !
:b

dan kepada Ain Natasha,, Shamimi Akmal dan Tqa Tqah..
korang sume neh da besar ok?
tak payah gaduh gaduh !

bak kata sis Eiyra Lovess ,,
E-every
M-minutes
I-i
L-love
Y-you

and then EMILY !

No comments:

Post a Comment