Monday, January 3, 2011

akuinginkamudisisiku

waa ! saya puah ! saya ase teramat boshan ! lmbatnye cg nak kasi omwork kat saya neh !
cg,,kasi banyakk sket ! baru panda,.[sejenis kuih yang sedap dimakan dengan bgituu saja..yummy]
lambat betol orientasi neh ! membuatkan diriku dibuai lena dengan mimpi indah..
[mimpi : minum air honeydew sambil menyoho kepada Ain Natasha dan Izati Aisyah..
biaq depa dengki dengan aku ! ]
alangkah sedih hari pertama di sekolah,,
makcik yangg jual di longkangg tu,,takk bkak business !
hmm,,nmpaknye telan aiyaq liuq lagi ..

ari neh ! saya RAJIN !
basuh baju sekolah dengan tangan ! baru bersih,,suci dan murni..
ok,,yang nak saya story the glory neh..
saya terbaca ruangan khas utuk remaja remaja yang mengalami masalah mental..
opppss..bukann2 ..silap2 !

ruangan kaunseling remaja..
sape sape yang ade masalah ,,sila rujukk di sini..bukan di blog ku !

JIka anda menghadapi masalah percintaan,pembelajaran,,kewangan,,keluarga,,da perkara peribadi yang sukar diselesaikan,pakar kaunseling Usim sedia membantu. Hantarkan masalah anda lengkap dengan nama dan alamat penuh kepada Ruangan Pengelola Kaunseling Remaja,Harian Metro,Balai Berita,31,Jalan Riong,59100 Bangsar,Kuala Lumpur atau e-mel kepada rencana@hmetro.com.my
[huh ! penat ! lelah ! semput ! utuk korangg,,aku sanggup berkorban !
werrkkk..:b *tak rela ku ]


ok,,saya tak glory lagi nehh !tunggu la kjap !
ambil nafas dlu !
jngan lepas !

cinta jarak jauh seksa jiwa ? betol ke? hmm,,bagi saya betoll sebab kite yang duk sini
asyik rindu rindu kat si dia !

JIka kita mencintai seseorang, kita pasti sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada di sisi.
begitulah indahnya bercinta. Biar pun tidak berada dekat, cinta suci sentiasa mendoakan yang terbaik untuk orang dicintainya. Jarak yang jauh ditambah dengan perasaan was was mengenai hala tuju perhubungan membuatkan diri sendiri murung. Kesetiaan dalam percintaan juga boleh mendekatkan jarak hubungan. Walaupun jauh, tetapi jika masing masing ikhlas bercinta dan jujur, yang jauh pasti tetap di hati.

jom pakat kikis perasaan was was pada pasangan anda !
<3

No comments:

Post a Comment