Sunday, December 26, 2010

merry christmas :]

assalamualaikum..tadaa ! selamat tahun baru 2011 yang akan tiba tak lama lagi.. bila dihitung hitungkan kembali,, hanya tinggal beberapa hari je lagi.. kepada yang semua kenal this blogger ,, banyak banyak ampun dipinta,,harap tak da sebarang dendam terhadap daku !
dan untuk korang semua,, kuharap our friendship never ends ,, we're still friends next year and next next year.. and for forever and ever..

korang ase korang punya azam semua da tercapai ?
kalu bagi aku,, salah satu azam aku da tercapai ..
to get the straight A's in PMR..
walaupun aku banyak temui  sedikit kekecewaan sebelum nieh,,
dengan sokongan dari bff [baik funya friends ] and orang yang terdekat,,
my sadness agak terubati..
sorry ya !
this pic agak blur !
but,,it's ok..
still nampak kan?
 
ok,,pada hari keramat neh,,bagi aku,,meme hari yang paling gembira and embarrassing me..
kepada penonton yang terhormat,,
apa komen anda?
ok tak action aku?

apa yang aku nak story the glory neh,,
meme malam sebelum ambik result neh,,
malam tu,,ade kelas !
kelihatan budak budak lelaki yang turut nak ambik result esok,,
tidak terpampang langsung perkataan takut or gelisah or nervous
di muka diorang !
hurmm,, dan sebaliknya bagi aku..
jantung macam nak tercabut !
berdebar ! takut tak dapat ape yang ditargetkan..
balik dari kelas,, buat benda ase macam  ade somewhere wrong
tidur? tak lena langsung !
hurmm,,seingat aku,,selepas aku buat solat hajat tu,,
tak boleh tidur langsung !
hanya Tuhan je yang tau !
paksa jugak !
and finally,,pagi kul 2 lebih baru boleh tidor,,
dan ape yang boleh dibanggakan..
tidak memerlukan sebarang bantuan dari sesiapa utuk kejut aku bangun
terbangun dengan sendiri..
spesies macam aku ,,biasanya kena kejut dulu,,
baru bangun !

mandi,,solat subuh.. makan
kul 9 lebih,, siap siap pakai baju,,
terus ke sekolah..
sampai dekat sekolah..
macam biasalah..
macam tak kenal pulak geng geng aku
 diorang neh tak buleh jumpa,,
nanti banyak la story morie nye..
gelak kuat kuat..
hrmm.. yang semua tu tak boleh lari doh dr geng geng aku neh
TERMASUKLAH AKU
da sebati !
3 tahun kenal,, and akhirnye semua neh la..
ase nye kalu bawak kami semua kat satu tempat,,
konfirm bergegar tempat tuh..

tunggu punya tunggu..
saat saat yang dinantikan..
tapi sebelom tu,,kami da tau da yang 107 dapat straight A's..
cuma tak tau sape yang dapat..
jumpa dengan cg geog.. salam...cium tangan dia..
sesungguhnya hanya Tuhan je yang tau bahawa jantungku seakan
hanya tunggu masa untuk tercabut je..
hmm
tapi yang nasibnye,, tak tercabut pom..
ahahhahah
'cg.. cg ase sy dapat tak 8a?
buleh eh !'
sila ambik tempat duduk..
nampak kerusi yang tersusun dengan teratur hanya muat untukm parents and penjaga je..
so,,terpaksa lah kami berebut rebut ambik kerusi..
dalam hati,, 'cg sejarah kelas star la..
cg.. cg ase sy..
kelas awak dapat semua cuma seorang je yang tak dapat..
cg neh mcm tau tau je aku nak tanya dia :)
sape,,cg ?
tuttututututut..
(aku terpaksa sorokkan identiti dia sebab aku sayang dia
and aku tak mau dia kecewa or sedih bila aku mention name dia kat sini..
kepada tututututut
jangan sedih tau ! 7a tu da ok da.. tak nak la sdih sedih neh ok..
saya sayang awak selamanye..
and congrate to you,cyngs !

bila dapat tahu semua tu,, and aku tau cuma aku je yang tau semua neh,,
terus cari tasha..
sha,, cg sejarah 3k oyak kelas kita semua dapat 8a tapi seorang jah 7a..
and mase tu jugak..
si minah neh .. cik tasha.. tersalah dengar..
ha? sy tak dpat 8a?
hish ! mase tu jugak la,, aku tertitis air mata..
waaaa.. memalukan !

mula mula nama cik tasha dulu panggil..lepas tu,,nama orang lain..
tak de nama aku !
tyme tu aku ase macam nak nangih je..
bukan setakat ase je..
meme nangih pom..
huhu
lepas tu,,baru la nama aku..
first..terkejut..
lepas tu,, air mata pulak yang gatal sangat nak kuar..
so,,terkuar la .. ahahha
lepas tu,, aku bangun.. aku gi cari kakak aku dulu..
disebabkan kakk aku neh la yang teman aku pagi tu.. not my parents..
diorang tunggu kat umah je..
jumpa dia.. peluk peluk.. nangih nangih..
tengok dia,,mata merah.. lagi buat aku ase nak nangih !
mase tu la,, aku ase ramai penonton yang menonton drama kami berdua..
ahahhaha
memalukan !!
hmm.. lepas ambik result,,gi kat kakak aku tu..
teruskan drama yang memalukan..
tengok tengok slip periksa aku renyuk !
hish !
aku bagi slip tu kat kakak aku..
lepas tu,,duduk..
and baik funya frends wish me congrate
THANKS CYNGS !

lepas tu,,inform kat my kak cik..
ckap kputusan aku..
lepas tu,, inform pulak kt my kak teh
ahahahha
mula mula dia buat tak dengar..geram !
cakap sekali lagi..
maybe mase tu,,dia pom dengar aku nangih..
dengan dia sekali nangih
yo ko adik?
pandainyo adik !
waaaaaaaaaaa !!!!!

ahahahahha
sampai tqah kt tepi aku pom tgok aku nangih..

selesai bergambar.. borak borak jap..
lepas tu,, aku tertengok kat tutututuut
aku tengok dia nangih dkt tiang..
aku nak pegi dkat dia..
tapi bila fkir balik,,aku takut dgn aku skali nangih..
soorry ya !

set ! ari kamis neh ! lepas daftar,,nak gi kfc,.
celebrate !
 balik balik...
mak aku pom inform kat my bros...
and seterusnya...
the end..

yang bestnye,, tomorrow nye,,
my kak cik terbukak hati nak bawak aku kat kb..
and i got a maxis broadband as a gift..
finally,,i got my own..
thanks very much !


p/s: i miss my sis ! i hope i'll meet her !
wanna to hug her ..
wanna to be close with her..
i'm really miss her.. !
 and yang teruk nye !
i've to stop typing here..
tak solat isyak lagi..
ok..bye3

chowwww  bebeh !!



No comments:

Post a Comment