Monday, October 18, 2010

saya agak bosan !

19 okt : hari neh ak xp skola sbb ak ase bosan jugak klu ak g skola !
pagi ja ade xtvt,,tgah hri xde !wat klab bual pom ,,msing2 nmpak wat hal sndri !
mula2,,ak ase kekok gak ! first time aku ponteng skola tnpa sbb !
biasenye,,xg skola atas sbb dmam or emergency !
kira ak neh bdak baek la !
chewah !bia jhat pom !
meh ak stori morie psal xtvt ak ari neh !
6.30 a.m ; 'bangun !maye subuh !' mom said !
mandi2 !maye !
duk dpan cermin kjap !
mkir masa depan !hahha
*agak sewel !
6.45 a.m ;kemas bilik !
bia sedap mata memandang !
bkak almari bju !
wah !
kube lana !*bkan calon isteri yang baek !
hahhah
?.?? a.m ;
wat air nesvita !
peroot still ase dop sedak !
makan buah jambu marin kt sekola !
pade muke !
xleh nk mkan bnde berat lagi !
bkak komp jap !
mkir idea psal esei bm tu !
dengar lagu beta !
pah,on9 fb !
hahha
bila ku bkak ja profile dia !
wah !
ase t'kna panah yg mngkin mmbnuh ak!
hnya mnnggu masa ja !
ak xtau nk wat ape lagi !
aku reda ja  kali neh !
sbb meme slah ak pom !
ak ja yang xpndai nk jaga ati orang !
bila sume neh da happened,,
baru ase kesal !
huh ! susah btol !
tulum tyah !
bleh tak jngan nangis !
bnci sumgoh ak !
tulum la kuad !
lemah btol ko !
ko xase yg ko neh meme jahat nk mmpooos !
tapi bila ak tgok profile dia yg
mengatakan status dia single !
aku ase mcm sedih sgat3 !
mcam nk nangis ja !

ak pom trpksa ttup and buat dun know !
ak xmo kcau dia !
bia dye ambk msa dlu !
tut3 !

a big baby da bangun tido !
waa !!!
trpaksa la ak mndikan dia !
abis basah baju ak !
dah la ari neh aku pkai bju lgan pnjang !
**susah nk tgok ak pkai bju lgan pndek duk umah !
hahah
kira juruhs la jugak aku neh !
xde la mcam bdak puwe hop lain tu !
mcm xckup kain jah !

wah !
peroot ku da brbnyi !
lapar !!!
nk cri mkanan dlu !!

p/s: i love him so much !
plis,,forgive me !

No comments:

Post a Comment